Helg-update

Underbara dagar. Jag njuter av livet. Och i helgen njöt vi, hela lilla familjen. Mycket fredgasmys, med adventspyntande, hemmagjord pizza och när Lilja somnat upptäckte vi till bådas förtjusning att det var "På spåret". I lördags fortsatte vi med hemmafixandet och bakade årets lussekatter. Och kvällen spenderades hos Maria och Anders. "Så mycket bättre" och så mycket prat och skratt. Igår fick vi besök av familjen på Nissalund och sen tog vi på oss underställ och promenerade ner till julskyltningen. En värmenade chai-latte på Espresso House behövdes och sen tog vi bussen hem. Sa jag att jag njuter av livet?

Nyfiken liten Tomtenissa på EH


Chai såklart och en makalös god pepparkaksmuffins!

Tomtenissan besökte även Maxi och har smaskat gröt för första gången!
 
/Josefine
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Man blir ju helt varm i själen när man läser om dig och lilla Lilja. Ren och skär lycka i dina inlägg!
Kram

Svar: Kul att höra Josefine! Jag hoppas att du triv riktigt bra i Växjö.Stor god-kul-kram!
Josefine

2012-12-04 @ 10:34:39
URL: http://josefinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0