Sommarpratare

När jag var hemma hos mor och far i Långaryd kom Hillevi och hälsade på. Hon inspirerade mig till att lyssna på sommarpratarna. Perfekt sysselsättning när jag och Lillsnoffsan är ute och promenerar - hon sover och jag svettar bort gravidkilon. Jag började igår med Klara Zimmergren. Och vad en timme kan gå fort! Jag promenerade och kunde sen inte sluta lyssna. Hon beskrev känslan och längtan efter barn på ett sån fint och lite humoristiskt sätt. Hon fångade mig totalt. Med tårar i ögonen blandat med ett leende satt jag och kände så för alla dom som vill men inte kan. Nyttigt för alla att lyssna på. Det här med barn är ta mig tusan inget man ska ta för givet!
 
 
Idag lyssnade jag på Anja Pärsons historia och imorgon blir det kanske Emma Wiklund, Soran Ismail eller Elsa Billgren!
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Vännen! Henrik Dorsin är så kul att lyssna på ett tips! Ha det gott. Kram

2012-08-22 @ 12:35:01
Postat av: Hillevi

Emma Wiklund kan jag starkt rekommendera! Samt David Hellenius!

Tack för sist. Super mysigt att se er! KRAM!

2012-08-22 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0