Skärtorsdagen

Nu har jag och M firat färdigt påsken. Och det är såå underbart att ha en till ledig dag till. Sovmorgon och en dag att bara vila. Tyvärr slog värken till igen i påsk. Inflammationen i mitt bäcken har blommat upp igen och jag kan bara hoppas att det inte sitter i för länge och sprider sig till andra ställen...

Hur som helst började jag påskfiradet med att bli ompysslad i Långaryd hemma hos mor och far. Trevligt att jag fick sällskap av Anna på bussen! Evelina och lilla Alicia var också där så det blev mycket mys. På torsdagskvällen hade kom Marcus, Johan och mormor och morfar och så hade vi irländsk afton. Kollade på korten sen vår resa och åt en massa god mat!





/Josefine


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Viljen fin bild på dig o eve!

Hoppas ni haft en skön helg !vi får boka in en date snart! Kram

2012-04-10 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0