120422

Det är underbart med helg, men alltid försvinner den lika snabbt... Igår hade jag en härlig dag som avslutades med 25-årskalas i Gassbo där vi firade kusin Fredrik. Kul att träffa kusinerna! Jag och M körde hem igår kväll och det är så skönt att vakna hemma! Trots att Sesam väckte mig vid 7-tiden kände jag mig relativt utvilad. Lite jobb på morgonen, scones frukost, storstädning, stortvättning och så har vi vilat och klappat magen en massa. De sista dagarna har h*n varit så aktiv! Nu är det nedräkning från 10 veckor som gäller. Jag njuter och vågar vara glad!!! På onsdag sticker jag och Elina till Ullared för att shoppa lite till bebisarna. Min och Marcus lista var från början väldigt lång, men nu har vi fått och fått låna en massa fina begagnade grejer, som baby-gym, babysitter, bilstol osv. Så än så länge har vi inte handlat så mycket. Och det här med att hitta könsneutrala babykläder är ju som jag sagt tidigare inte så lätt... Men jag hittade en del superfint på KappAhl igår. Där finns så mycket fint på deras baby-avdelning Newbie! Härlig vintagekänsla, ekologisk bomull och fina detaljer.



Idag har jag och M dessutom trotsat regnet och tittat på Erik som hade match på Kärlekens IP. Som det regnade! Sen en trevlig fika med Marcus familj.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja newbieserien användes mkt här hemma i början också (lr ja våra va ju så små så vi kunde ha dem länge ;) ..) De där byxorna va favoriter; supersköna och behändiga + att de efter många tvättar ändå höll i kvalité! Pyjamaser och vita bodys (att ha under typ) rekommenderar jag dock att köpa på Gekås.

2012-04-23 @ 07:19:49
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0