En fantastisk dag i Köpenhamn

Vi skulle fira att vi fyller 25 i år med en resa till New York. Vi insåg att det blir svårt att få ihop tid och pengar. Men en weekend till London kanske... Men så får jag ju inte flyga med magen längre. Istället blev den en heldag i Köpenhamn. Vad brukar man säga, om man siktar mot stjärnorna så når man kanske trädtopparna! Och vilken dag vi hade! Strålande sol så gott som hela dagen. De andra tjejerna shoppade loss ganska så bra på Ströget. En massa god mat på mysiga uteserveringar på mitt favorittorg och på Nyhavn. Och det är klart, när man åker i detta sällskap blir det galet mycket skratt. Jag tyckte nästan synd om de som satt i samma vagn som oss på vägen hem. Bilder på dagen kommer här!


Vi började resan med supergoda baguetter som Mia fixat på Regnbågen.


Och så firade vi våra 25 år med supersöta cupcakes. Grattis tjejer!




Vi strosade på Ströget och det provades galna skor.


Ett av smultronställerna i Köpenhamn


Där drack tjejerna den första ölen på Gråbrødretorvet


Rosévin och jag festade till det med bubbelvatten!


Fina Mia!


Hela gänget!


Mysiga Nyhavn


Där glassade vi i solen!





Vi åt en god middag


Barbapappa, Linda, Mia och Emelie



Som om vi inte ätit tillräckligt köpte vi en massa olika gotte




MYCKET mätta och belåtna tog vi tåget till Halmstad


Och det är väldigt roligt att åka tåg...

Tack tjejer för en underbar dag! En dag att minnas.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0