Tisdag

Det är underbart att bara ta dagen som den kommer. Jag känner att jag behöver varva ner lite för att orka med sista veckorna innan terminen är slut och bebisen kommer. Idag hade jag en lugn morgon. Jobbade lite på förmiddagen och sen cyklade jag ner till stan för en lunchdejt med Mia. Vi åt en gott på Yoss och sen gick vi till Espresso House för en chai latte och en riktigt god brownie. Oj vad mätta vi blev... Sen blev det en tur på stan och så sprang vi på Emelie! Jag har inte träffat henne sen nyår, men snart åker vi ju till Köpenhamn och det ska bli riktigt kul! Jag är så glad att jag och Mia bor i samma stad. Och snart på samma gata!!!

En klänning från hm fick följa med hem. Och ja, jag ser väl ut som ett blommigt påskägg! Men jag tycker det är härligt med våriga mönster och en massa färg.




/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0