Fredagen den 13:e

Underbart med fredag! Riktigt, riktigt underbart. Inflammationen i bäckenet börja lägga sig, men nu har det satt sig i bröstbenet. Jag har bara haft det där ett par gånger tidigare och det blir en obehaglig tryckande känsla. Men så länge Sesam sparkar i magen behåller jag modet uppe! Idag var också en sådan där då jag kände att mitt köp av elcykel förra året är en av mina bästa investeringar. Det har hänt att jag känt att det var kanske onödigt mycket pengar för en cykel. Men en eftermiddag som idag, när jag cyklade hem från stan efter jobbet, är den värd varenda krona! Trots värken så kan jag cykla hem utan att känna mig hopplöst rörelsebegränsad. En underbar känsla!

 
Ikväll ska jag bara samla kraft inför den efterlängtade dagen imorgon. Då sticker jag, Mia, Linda och Emelie till Köpenhamn! Det ska bli så himla trevligt!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är en elcykel? :)

2012-04-14 @ 15:19:26
URL: http://blogg.mama.nu/sarthan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0