Utan planer

Det är skönt att ha lite ledig tid som är helt utan planer. Som igår. Jag skulle in till stan efter jobbet för att ta en fika med Hanna. Så skönt att prata av sig, vi är ju i samma brasch =). Det blev mycket jobbprat. Sen skulle jag och M fixa presenter till helgens festligheter. Då sprang vi sprang på Elina, Kim och Stella. Det blev en spontanfika på Skånskan. Riktigt mysigt! Och när vi var redo att dra hemåt för en fredagkväll i soffan sprang jag på Mamma och Frida som skulle på After Work. Så då tänkte jag varför inte? M fick köra hem och ha myskväll med Tobias istället! Och jag kan verkligen rekommendera After Work på Fox and Anchor. Innan körde de med slafsig taco-buffé. Nu har de bytt  koncept och bjuder på Tapas. Riktigt bra tapas, med riktiga delikatesser. 5 tapas för 99 kr! Det blev en massa Cava till det. En riktigt trevligkväll. Som om jag inte sprungit på tillräckligt många vänner denna fredag träffade jag även Maya! En riktigt bra fredag som avslutades med kaffe hos Anik. Spontana kvällan kan bli de bästa!


Tapasen var kanske inte lika bra som i Barcelona, men nästan!

Trevlig helg!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0