Ta hand om...

Trots att jobbet tar det mesta av min vakna tid under veckorna har jag hunnit med att ha lite höstmys på kvällarna. Kalaset i onsdag för Elina. I torsdagskväll efter jobbet körde jag direkt till Evelina och Alicia där Hillevi också hälsade på. Evelina fixade frallor och det blev en massa prat och gos med lilla tultan. Jag kan inte få nog av denna söta prinsessa. Så igår efter jobbet tog jag chansen att träffa Evelina och Alicia igen. Det blev en sväng på stan och Evelina skulle springa hem för fixa snabbt med tvätten och då fick jag traska runt med Alicia själv på stan. Hälsade på Anna och Madde på BikBok och jag utsågs till stoltaste mostern på stan! Vi fikade hos före detta grannen innan jag körde hem. Jag och M fixade fredagsmys. En massa tända ljus, grille (kanske årets sista?) till kvällsmat och Idol och Skavlan i soffan. Det är underbart med helg. Denna helg som skulle firas med bästa tjejligan i Malmö. Men efter förra helgens värk och efter en tuff vecka fick jag lyssna på min kropp som skriker VILA! Så det blir ännu en lugn helg. Man måste ta hand om sig.



Nu blir det frulle! Gröt och en massa mjölk!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0