Höstshopp

Jag har känt att det har grott elände i bäckenet en vecka och igår kväll/natt sa det PANG! En hemsk natt och en hemsk morgon. Men jag får bita ihop och det var det jag gjorde. Och tog en maxad dos piller. M är söt och fick hjälpa till med påklädning. Vi hade en del ärenden så vi tog oss ner till stan. Shoppade lite smått och gott inför hösten. Fick som vanligt beslutsångerst... Löste problemet att köpa hem två par höstskor från Bianco så jag kan fundera... Traditionella höstkängor eller MC-boots? Det blev frågan tillslut eftersom jag vill ha ett par helt utan klack. Lite tråkigt men användbara varje dag. Marcus tyckte jag var superveliglig och jobbig. Men sån är jag!

Lund bootee

Denise Boot

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0