Med hatt

 Värken är tillbaka så det har varit en tung och lugn helg. Efter en riktig mysfredag kom en planfri lördag. Det hade likaväl kunnat bli en deppdag i soffan men istället tog jag mig i kragen och gjorde stan med Elina och Stella. Underbart höstväder och höstdeppen var som bortblåst! Lite småärenden på stan, lunch på Espresso House och så blev jag med hatt!



På kvällen gjorde jag en blixtvisit hos Tobias och Maya och sen vidare till stan för en lugn tjejkväll med Hanna och Elina. Vi började med pizza på Venezia med mycket jobbprat, och sen en romantisk komedi på bio. Myyyyys!


Inte bara hatten fick följa med mig hem. Dessa mockashorts blev mina för 100 kr. Jag är bäst på rea!

/Josefine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0