Heja mig!

Idag efter jobbet hade jag ingen energi för fem öre. Efter en snabb vila i soffan tog jag mig i kragen och cyklade ner mot stan. Först en snabbsnutt på Alicia och sen svettades jag järnet på Actic. Cirkelträning är det passet som passar mig bäst. Så skönt att få med kondition, styrka och balans på en och samma gång. Nu njuter jag av en lugn och skön kväll i min ensamhet. Jag har ätit en god sallad med fetaost, groddar och körsbärstomater doppad med min nötmix och pesto. Mmmmmm!



Endorfinerna sprudlar i kroppen och ännu mer energi fick jag av prat med Mia och lillasyster!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kan känna din energi ända hit!

2011-10-05 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0