Fredag och snart advent...

Igår träffade jag familjen inkl. Julia och lilla Maya. En riktigt bra kväll.

Men nu är det FREEEEDAG! Det är riktigt skönt. Efter jobbet mötte jag Hanna på Galgberget. Vi gick en härlig promenad i dimman. Nu väntar jag på att M ska komma hem från jobbet. Fredagsmys på tu man hand är det som händer ikväll. Längesen sist.

Om du befinner dig i Hyltetrakten i helgen tycker jag att du ska ta en tur till Tilia trädgård. Där har Caroline en massa adventsfint, doftljus och dörrkransar i den lilla butiken. Öppet imorgon klockan 10-14 eller ring 0738-146204 och bestäm en tid. För nästa helg är det första advent!






Gå gärna in på www.tiliatradgard.blogg.se ! Jag har precis pyntat Carolines blogg!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0