Syren

Ojojoj vad jag jobbar denna veckan! Och det känns måste jag erkänna. Men heergud, jag har ju semester i år... Start v. 29! Nu ska jag i alla fall ut på första promenaden på en månad. Jag känner mig som en uppblåst, jäst och dallrig degklump så det ska bli helt underbart. Extra trevligt när Elina gör mig sällskap. Igår var Linda och Mia hos mig efter jobbet. Vi åt äggamackor, drack te och gav oss ut för att plocka syrener. Så vackra blommor. Nu är hemmet fullt av syrener i tre olika färger ochde det doftar underbart i lägenheten!






den fina skålen är från tilia trädgård

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Emelie E

Vad fint ni har det!=)

2011-05-27 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0