Sjukling

Jaha. Då var det min tur. Natten till igår slog maginsfluensan ut mig totalt. Vaknade vid 3 och hade kramper i magen så jag trodde att jag skulle dö. Hemma från jobbet igår. Typiskt att man blir sjuk på dom viktigaste dagarna. Missade både handlening och 5 utvecklingssamtal... Istället blev det soffläge hela dagen, proviva och alldeles för mycket tv-tittande. Rastlös innan lunch. Som tur är kan vi hyra film direkt i TV:n. Letters to Juliet var en perfekt film när man knappt orkar lyfta huvudet. Fina bilder från Italien, en massa kärlek och den fantastiskt söta Amanda Seyfried.

 

Idag är jag något piggare. Hoppas att jag orkar med jobbet imorgon.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt å va sjuk.krya på dig vännen. kram hannie

2011-03-22 @ 12:49:19
Postat av: Mathilda

Krya på dig!

Du kunnde kommit hit så kunnde jag ta hand om dig också, en till hade jag nog kunnat torka upp efter och springa med dricka till! :)

Som sagt, KRYA PÅ DIG!

2011-03-22 @ 13:40:14
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0