Nissalund

Igår efter jobbet körde jag och M uppåt-hemhemåt. Första stoppet i Torups idrottshall där Erik tränade fotboll för fullt. Sen till Nissalund där jag flätade håret på lilla Anna som är en stor tjej nu. Snart 12 år. Vart tog tiden vägen? Känns inte som det var längsen jag och Marcus fick pussas i smyg för hennes enorma svartsjuka. Igår hann vi med en hel del tjejsnack! alltid lika mysigt när vi får lite egen mystid. Efter det att kört henne till tjejkväll bänkade vi oss framför Tv:n med en underbar flygande Jacob, På spåret och Skavlan som bl. a. gästades av stilsäkra Nina Persson. Sen hämtade jag Anna och sen somnade vi gott... Nästa stopp: Långaryd City!



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0