Motivation

I natt sov jag ensam och det gillar jag inte så värst. Men trots att jag vaknade ensam så hade jag en skön känsla i kroppen. Helt kry efter veckans maginfluensa och en dag för bara mig. Och sen när jag gick in i storarummet möttes jag av denna underbara morgon. Klarblå himmel och en strålande sol! En snabb frukost och sen ville jag inte sitta inne mer. Cyklade till Galgberget och avklarade årets första löparrunda. Hade en stark motivation och det brukar jag INTE ha när jag ger mig ut i spåret. Helt underbart. Solen i ansiktet och Lady Gaga i öronen gjorde sitt. Tog mig runt 3 km. rundan utan att stanna och gå! Inte illa från att vara mig. Sen att tiden var riktigt urusel, det bryr jag mig inte det minsta om! Jag kände mig stark!



Nu har jag gottat mig i en solstol på vår lilla uteplats! Och nu blir det eftermiddagsbio med fina syster!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0