Maya med y

Igår fick jag och Julia äntligen till en dag som vi kunde ses. Efter att ha cyklat hem i halgelrusket tog jag mig till Östra stranden där jag hade en underbar myskväll med Julia (som jag har längtat efter lillasyster) och världens sötaste Maya. Som lilltösen hade växt! Sen kom Camilla och fixade goda mackor. Tack för en toppenkväll!



Igår fanns ingen tid för fix och trix inför helgens kalas. Så ikväll har jag mest städat och varit ensam för M är ute med jobbet. Jag hoppas verkligen jag kan sova lite bättre i natt än i veckan. Ligger och räknar timmar, vrider och vänder och när jag väl somar återkommer dessa äckeldrömmar om att jag tappar tänderna. I natt var till och med Johan och konstaterade att alla tänder kommer att trilla ut. Riktigt läbbigt faktiskt...

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fiiina lilla Maya! Snart får hon en liten lekkamrat!



Så "läbbigt" du drömmer, uch! Akta så inte Johan drar ut dina tänder ikväll:P.

2011-03-19 @ 11:27:47
URL: http://morevelina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det sägs att drömmar om tänder betyder rikedom ;)

hoppas att det stämmer =)

2011-03-20 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0