Onsdag

Igår när jag kom hem ville jag bara dra ner rullgardinen. Krypa ner i sängen. Inte prata med någon. Bara sova. Jättelänge! Men nej. Så kan jag inte leva ju. Istället bestämde jag mig för att joina mina fina gamla jobbakompisar på Lindex. Citypub med quiz och en riktigt god buffé. Tack för ni bjöd med mig! Lax med pesto, ceasarsallad, gratinerade tomater med gorgonzola, pizzaslice med parmesan och salami, pastasallad med sparris och örtmarinerad kycklingfillé. Hmmm, ja, tror det var allt. Jag var inte hungrig när jag kom hem! Dessutom kom vi på andra plats i quizet vilket resulterade i kaffe, the och goda chokladpraliner som avrundade kvällen ännu bättre... Men på väg till bilen fann jag ett farligt fint tjejgäng på Bull's. Lite häng där innan jag var tvungen att bege mig hem till sängen eftersom klockan väckte mig tidigt idag. Jag längtar efter min semester!



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0