MIALINDA

I går kväll, efter röj i köket och spelning i Färgaryd, tog jag mig en paus. Uteserveringen med Mia och Linda för att fira Linda som fyllde år förra veckan. Vi började med italienska mozzarella-pizzor på Venizia. Och dom kan jag verkligen rekommendera. Farligt goda! Efter att ha lapat i oss lite sol gick vi och köpte glass som vi smaskade i oss på Stora Torg. Jag och Linda gick vidare till Bull's uteservering som måste ha världens godaste rosévin! Där träffade vi lillebror. Och Hanna, Madde och Jenny innan jag trampade hem. Supertrevlig kväll. Såklart. Det är ju sommar i världens bästa sommarstad...





Tyckte bara lite synd om Marcus som fortfarande höll på att kakla när jag kom hem vid halv-12-tiden...

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0