Semesterlördag!

Gårdagen var även den en underbar semesterdag. En lugn förmiddag för min del. Sen var det dags för after beach. Duo jag spelade. Men guuud vad mycket folk det var. Måste slagit alla rekord. Det var omöjligt att ta sig nerför trappan. Så jag och kvällens extremt trevligt sällskap intog sanddynorna. Och det gick lika bra det. När vi diggat klart körde vi till Emelies och Andreas stuga. Så mysigt, trots regnet. Punch på det, med supersmarrig kvällsmat, glaet mycket skratt. Jag trodde vi skulle bli utslängda och portade för all framtid! Stort tack för en trevlig kväll, världens bästa Korpen! Pics på det:










/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina C

Ja tack allihopa för en mycket rolig kväll!!:)

2011-07-25 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0