ROBYN

När jag tog examen i januari fick jag konsertbiljett till Robyn av mina underbara vänner, Mia och Linda. Då kändes det som en evighet tills det skulle bli juli. Men igår var vi iväg! En heldag (efter en helväll) i Helsingborg. Vi åkte tåg ner och började med en lunch bästa restaurangen Mezo som hade en mysig uteservering. En snabb runda på stan innan vi köpte picknick och tog oss ner till havet. Vädret var helt underbart, så det blev ett dopp och god glass! Därefter taxi ut till Sofiero där vi och 10 000 andra Robyn-fans väntade. efter en lååång kö njt vi av gott vin och picknick med världens godaste ost innan Robyn äntligen började spela. Hon var lika grym som jag föreställt mig! En riktigt bra show och en fantastisk dag! Tack finaste Mia och Linda för en perfekt examenspresent!!!









/Josefine


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 04:24:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0