Light

Köket blev så gott som klart till midsommar. Det som återstod var två lampor att hänga över vår köksö. Jag tycker det är roligt med inredning, men jag tycker det är så svårt med belysning. Men så har jag blivit totalt tokkär i gammeldags industri-lamor. Tills jag börja kolla runt i butiker och på nätet då det visade sig att dessa lampor inte bara är snygga utan de kostar därefter... Det fanns en billigare varian på IKEA, men de var alldeles för stora eftersom vi ska ha två likadana lampor brevid varandra. Jag höll på att ge upp mitt lampletande tills jag hittade hemlangtan.com. Där fanns den EXAKT den lampan som jag kärat ner mig i på "Cozy Home" inne i stan. Men till ett billigare pris. Och idag kom paketet. Imorgon kommer bilder på vårt nya fina kök. Jag är så nöjd! Marcus är verkligen så duktig!


/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0