Vi avslutar med söndagen...

Trevliga familjehögtider, det gillar jag! I söndags var det barndop för lilla Elsa. Elsa, Anna, Mathilda. En fin (lite lång) cermoni och sen ett dopkalas och en fanatstikt god soppa på det. Mycket trevlig dag!


Storebror och lillebror!


Dopceremoni...


Elsa klarade sina uppgifter galant, dvs. inte skrika, inte bajsa utan bara vara glad!


Hela dopgänget!


Glad var det ja!


Mathilda "Leila" Kleinfeld hade såklart bakat utderbara kakor.


Elsa svirade om till felsblåsa.


Snygga fadder Emila och Elsa


Anna ville också såklart hålla den lilla dockan.


Och storasyster Selma var så söt i sina "jottsvansa"!

Efter en riktigt fullspäckad familjehelg var det riktigt skönt att inta soffan här hemma. Handboll, Solsidan och en film med Mia och Linda. Helgen kunde ju avslutas bättre! Sen somnade jag gott. Nu håller jag tummarna att halsontet försvinner så att jag kan träna ordentligt i veckan!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilka fina bilder! :)

Det är ju sån skillnad med nya kameran, roligt!

2011-01-24 @ 20:17:32
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0