Examensfest!

Ett bildfyrverkeri ifrån examensfestadet i lördags får du här!

Ida, Hanna, Johanna och jag startade kvällen med uppladdning med pizza och prat...

Jag invigde min glitterklänninger från Gina.


Fröken Fritz var lika glad som vanligt...


Och fina Hanna var söt som socker!


Johanna strålade som aldrig förr!


Sen kom ett gäng goa klasskompisar.


Efter 3,5 års pluggade var vi väl värda lite bubbel!


Uplladdning på LekRIdHs vis!


Victoria, Johanna och Pia!


Hanna vinkar hej!


 Robin "Mr. Kävlinge", Matilda och jag


Såklart dansade Josefin!


Hmmm, kan detta vara Waka Waka?


Mattias och Matilda


Vi avslutade kvällen med dans på Mårten...


Eller inte riktigt. En mjölk på McDonalds blev sista bilden innan jag, Marcus och Ida tog en taxi hem.

Alla verkar ha fasnat på någon bild utom Madde! Ett gott gäng var vi i alla fall.
Jaha, nehej! Efter att ha stressat som en iller till gymmet efter jobbet, så ska jag lägga mig i soffan och kolla handbollen. Heja Sverige!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: ida

näedå josefine ;) du ha lyckats.. madde e med på en bild.. hon sitter o pratar med mej på ett kort ;) hihi!! tack för senast !!! :) kram kram

2011-01-19 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0