Vi drog till Malmö!

09:04 gick tåget till Malmö igår. Riktigt kul att komma iväg... Och extra kul att komma till en ny stad. Och såklart extra kul att träffa födeledagsbarnet Hanna som jag saknar här i Halmstad. Och extra kul att Elina följde med. Och såklart så kul att träffa resten av tjejerna på samma gång! En mysig dag på stan som gick alldeles för snabbt med en god lunch, inte så mycket shopping och en varm fika. Därefter tillbaka till Hanna och Ellens mysiga lya där det var dags för fix och mat. En lång och kul förfest som höll på till långt efter midnatt. Skratt, dans och sjukt många chokladpraliner. Sen att utgången blev en riktig dunderflopp, det gör inte så mycket... Nu är jag trött som aldrig förr. Inte van vid att gå och lägga mig 06:00, det är ju liksom då jag brukar gå upp. Tror jag börjar bli gammal!










_______________

Och Evelina... "Aaawww shiiiiiiiiiiiiiiiiiit!"

/Josefine


Kommentarer
Postat av: hanna

härliga foton, tack för att du kom. vi hörs sen och ses i helgen kramkram

2011-02-07 @ 15:26:08
Postat av: Evelina

"ASSÅ shiiiiiiiiit" säger man.

:)

2011-02-10 @ 16:50:47
Postat av: Anonym

Är Maria Montazami din stora idol, eller?



I de Malmö inlägget har du skivit "kul" sex gånger! Hahaha, JÄTTE kul!

2011-02-10 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0