Monday

Om jag vilade igår var min måndag raka motsatsen. Började med ärenden på stan. Sen var det dags för lunch med Evelina, Julia och lilla Maya. Vi intog Espresso House och sen gick jättegravida Evelina hem för att vila. Vi andra fortsatte på stan tills det var dags för mig att cykla hem och hämta prinsessan Stella på förskolan. Efter mys och bus körde jag ner till stan för att äta kvällsmat på Gastons med Hillevi och Evelina. En riktigt trevlig kväll med god mat och mycket prat och skratt. Men nejdå, det tar inte slut efter kvällste hos Evelina. Nej, jag körde vidare till Andrea i Tylösand innan jag och en massa goa tjejer gick på årets sista club Monday. Hej, vilken dag!


Julia och sötis-Maya


Kort på Stella från after beachen i lördags



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina

Söta tjejer!

2011-08-11 @ 17:34:50
URL: http://morevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0