Underbar dag!

Igår jobbade jag bara till lunch, för jag och Evelina skulle till Tylösand på dagsspa. Jag kan inte förstå att jag inte varit där förut. Som jag slappnade av i denna lugna miljön! Helt magiskt. Jag bokade även en ansiktsmassage/behandling som var superbra! Jag vill bo där en vecka! Minst.

Vi startade med en lunch. Helt OK utsikt!



Utepolen blev min och Evelinas favorit.






Evelina badade Kneipp-bad.


Jag badade "isvak". Upptäckte att det nog hade varit bra med lite bastubad före doppet...


Det blev en hel del vila...


Jag avslutade denna underbara dag med ett yogapass. Inte varje dag man gör solhälsningar med havet precis framför sig!

Tack mamma och pappa för en fantastisk dag!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0