Skärtorsdagen

Har ju varit lite dålig update här i veckan. Jag jobbar fortfarande hårt för att få heltidsjobbandet och det privata att fungera. Veckans höjdpunkter så långt är härliga löparrundor, promenad med Mia, härliga cykelturer i solskenet till och från jobbet och mysfika med Ida på Espresso House! Jag har dessutom hunnit med att vara påskärring på jobbet! Inga bilder på det tyvärr. Jag var inte riktigt lika söt som jag var på bilden i förra inlägget...

Igår började vi fira in påsken 2011 med en helkväll på uteserveringen tillsammans med Linda, Evelina och Johan. Och sen kom en massa vänner och hälsade på vid vårt bort. Trevlig kväll. Helt plötsligt har Halmstad vaknat ur sitt ide och nu visar staden sig från sin bäsa sida. Och det gillas!





/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0