Jävla skit i helvete!

Helt otroligt att man kan åka en sån fysisk och psykisk berg- och dalbana på en vecka. Jag slutade med cellgiftsbehanlingen för ett tag sedan pga. en massa olika skäl. Men framför allt var det biverkningarna som gjorde att jag inte orkade fortsätta. Så jag visste att inflammationerna och värken skulle komma tillbaka någongång framöver. Men jag hoppades på att vara smärtfri över sommaren i alla fall. Tji fick jag! Över påsken kom det som ett brev på posten. Har verkligen fått kämpat för att hålla mig på banan. Och det är inte bara bäckenet som spökar. För första gången sitter värken nu även i händerna och det känns så jävla tråkigt. Ikväll verkar inga värktabletter hjälpa och jag hade just nu betalat ett mycket högt pris för att bli av med den här skiten. Jag vill inte gnälla, men idag var jag tvungen...
 


/Gnällspiken


Kommentarer
Postat av: Johanna

Styrkekramar till dig!!!

2011-04-27 @ 22:28:45
Postat av: Hillevi

Det gör mig så ont Jossan att du ska behöva ha såhär ont... Massor av kramar

2011-04-28 @ 06:54:32
Postat av: Caroline

Jag måste fråga, då jag inte vet. :) Vad är det du lider av? Cellgiftsbehandling låter ju inte särskilt roligt.. Hoppas allt blir bättre! Stor Kram!

2011-04-28 @ 08:27:11
Postat av: Evelina

Du är ingen "gnällspik" !

Du är en kämpe utan dess like !!!

2011-04-28 @ 20:03:29
URL: http://morevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0