My Summer 2010

September räknas väl som höstmånad... Så det är dags att resumera sommaren 2010! Inför varje sommar tänker man att det är omöjligt att den blir bättre än den förra. Men varje sommar verkar slå nya rekord. Trots många timmars jobb har jag hunnit med en massa skojigheter. Här kommer min härliga sommar 2010 i bilder!

Det började med att syster fick sitt examensbevis! Bra jobbat!


Jag och brudarna var med på club mondays invigning...


Vi firade midsommar - två dagars fest!


Jag och syster svettades på after beach-åremiären:


Bästa trion fick välbehövd kvalitetstid:


Mycket vin med Hannapanna har det blivit:


Ett besök i underbara Sjöaryd:


En volleykväll i solnedgången:


En mysig kväll med familjen på Östra:


Jag har fyllt 23:


Varit på skofest i Båstad med största tjejligan:


Träffat Sofi på Sofis Mode-kvällen på Tylösand:


Två toppenkalas med alla fina vänner:


Skakat rumpan på The Arks konsert:


Förverkligat min fallskärmsdröm:


Vunnit musikquizet på Fox - en kul familjekväll:


Förfestat på en garageuppfart:


Lärt känna fina Jessika:


Deltagit på världens bästa möhippa ever:



Haft många underbara grillkvällar i Grötvik:


Fått andats en del lantluft hemhemma i Långaryd och på Nissalund:


Varit på ett sagoligt bröllop:


Och som ni vet avslutade jag och Marcus på en underbar resa till Djerba:


SOMMAREN 2010 VAR EN RIKTIGT BRA SOMMAR!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Hillevi

verkar som en mkt härlig sommar! massa fina kort!(extra skoj att själv få vara med på en bild!=)



hoppas skolstart o allt känns bra! vi får försöka ses igen om inte allt för lång tid.

kram!

2010-09-03 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0