Trött

Måndag. Tung start på nya veckan. Jag är trött på att man idag måste tjata till sig för att få sin vård. Jag är trött på att träffa nya. Jag är trött på läkare som talar så dålig svenska att jag få säga "ursäkta, vad sa du" 1000 gånger. Jag är trött på sköterskor som inte orkar klappa mig på handen och säga att detta kommer gå bra. Jag är trött på att läkarbesök kostar 260 kronor. Men jag är glad att jag har M, en underbar familj och vänner som är alltid finns!



På fredag börjar nya behandlingen så det är bara att hålla alla tummar hårt!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anna

Josefin, jag hoppas för din skull att du snart blir bra. Tycker så synd om dig! Kram

2010-09-07 @ 08:12:40
Postat av: Anonym

Tack söta Anna!

2010-09-07 @ 08:19:19
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0