Osminkat

När vi var på Djerba läste jag Mia Skäringes samlade krönikor. Så jävla grym tjej. För att hon är så ärlig. Osminkat. Rakt. Ärligt. Men visst är det svårt att veta hur rak och ärlig man ska vara när man skriver. Kanske är det därför det är lättare att skriva när någonting bra har hänt, när man träffat någon man tycker om, när bästaste festen varit eller när man fyndat något snyggt. Men precis som i lisebergsbanan går det upp... och ibland ner. Just nu är jag inne längst ner i en mörk tunnel. Idag har jag kännt mig som en patient som den där Dr. House borde ta en titt på. Spenshult ringde nämligen idag på morgonen för att mina blodvärden var riktigt kassa. Inte konstigt att jag kännt mig som en urvriden disktrasa de sista dagarna. Vidare till Länssjukhuset till infektionsmottagningen. Ny läkare. Ingen kunde säga varför min sänka var så hög. Feber. Fortfarande svullen arm. Jag bajsade blod. Dr. House - var är du? Ett osminkat inlägg. Jag vet. Nu äter jag antibiotika vilket innebär att in nya behandling skjuts upp. Igen. I väntan på bättre blodvärden.



/Josefine


Kommentarer
Postat av: hillevi

usch din stackare.. känner verkligen med dig.. hoppas antibiotikan verkar snabbt....! stor kram!

2010-09-07 @ 19:31:37
Postat av: Jennie

Hoppas verkligen att du blir bättre snart! Kramar

2010-09-07 @ 21:23:46
Postat av: Josephine

gumman :( hoppas allt känns bättre snart!!

lovar skicka mr house till dig om jag ser han på stan! stor kram

2010-09-08 @ 12:59:23
Postat av: Josefin J

ååhh.. din stackare,hoppas verkligen du piggnar till snart Stor kram

2010-09-08 @ 17:19:51
Postat av: Anonym

krya på dig. du är stark!

2010-09-08 @ 18:00:23
Postat av: Frida

Åh vännen, din mor håller mig uppdaterad. Tycker det är tråkigt att du ska behöva må så skit. Men konstigt att de inget vet...? Plugg osv ordnar sig alltid, man MÅSTE få lov att vara sjuk och dålig. Så försök att inte stressa över det. Man är inte mer än människa..Krya på dig! STOR KRAM

2010-09-08 @ 21:36:00
Postat av: SandraR

Krya på dig vännen!

2010-09-11 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0