Olive

Jag har aldrig gillat oliver. Men har alltid tyckt att det ser så himla smaskigt ut. Så jag har tränat och tränat och gett upp. Så för ett tag sen skulle jag göra grekisk sallad och tänkte att jag slänger i lite oliver, mest för att det ska se snyggt ut så kan jag pilla bort dom sig (jag vet, kanska konstig tanke.... Oliverna var marinerade i olja tillsammans med vitlök och chilli. GUDOMLIGT GODA! Har nog knaprit i mig 5 burkar på bara ett par veckor. Inga billiga eurpshopper. Fyfy. Riktiga kalamata ska det vara! Plötsligt händer det!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Då ska du bara lära dig dricka kaffe oxå så blir du vuxen sen ;)

2010-10-22 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0