Rekord

Herregud, imorgon är det redan fredag! Veckan har rullat på i rekordfart. Men så har jag hunnit med mycket också! Både mycket plugg, träning och så har jag träffat en hel del fina vänner. Imorgon bitti väntar veckans sista två träningspass (bästa träningsveckan på mycket länge!) och sen ska jag och Hanna fila vidare med uppsatsen. Helgen bjuder på två födeledagskalas, en trip till Borås till Marie och lille Charlie och sist men inte minst en sjudundrande utgång med stora delar av tjejligan på lördag.

Idag kom en mycket trevlig lite katalog från HM. Så många vackra klänningar och andra fina grejer att jag blir galen!


Kanske får jag skriva en önskelista till tomtefar...

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0