Rekord!

Denna vecka slår jag nog rekord. Fullspäckat till max. Inser att så här går det inte hålla på en längre tid. Jag jobbar förmiddagar på Lindex, pluggar till tenta, har skrivit skriftliga omdömen, transkriberat, skickat ansökningar, packat inför flytten, handledningsmöte, utvecklingsamtal. Ja, ni ser. Är sjukt nöjd med att det i alla fall blev två träningspass på Actic denna veckan! Man behöver rensa hjärnan och det är faktiskt riktigt avkopplande att få lämna hemmets röra och galga och larma på lagret på Lindex! Lite bra med att jag står på lagret, så blir det inte något handlat, för det finns MYCKET fint i butiken just nu.

The Good Christmas
Bild:linde.se

Ikväll kör jag direkt till Frida efter skolan. Smyckesvisnings ska det bli! Spännande!


/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0