Hej alla trogna...

Hej alla trogna läsare!

Telia har ännu inte fixat vårt internet, så därför den dåliga updaten. Sitter hos fina Hanna efter en trög pluggdag. Måndagar är inte dom bästa. Men jag bjuder på en liten lägesrapport. Bilder från nya hemmet kommer så fort det är möjligt!

Jag och M sover så gott i nya lyan. I lördags fick vi behövlig flytt- och städhjälp av våra familjer: TACK ALLA! I går fortsatte fixandet och utan att vi riktigt hann tänka hade vi tapetserat i hallen med Lennart och Birgittas hjälp. TACK till er också! Det blev superfint. Jag och M är så glada och vi känner verkligen att det här är vårt ny hem. Mer ett riktigt hem!

Nu ska jag göra stan och fixa stolsdynor.

/Josefine

Kommentarer
Postat av: ga mormor

Tack för vi fick komma och störa. Jag var så nyfiken...

Hoppas Marcus tyckte att vi var till lite hjälp men han är ju så duktig hade klarat detta utan problem.

Det var ett jättefint boende ni har fått ljust och fint. Jag förstår att han är sugen riva väggen då det blir ännu ljusare och större vardagsrum.

Behöver ni hjälp med något kommer vi som ett

skott. Ha det bra kram från oss Birgitta & Lennart

2010-11-29 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0