Sunny Sunday!

Igår var en riktigt bra söndag. Det är så fint när allt är grönt och soligt. Jag och M körde till Slättis där vi hängde några timmar. Mathilda växer och är glad, Leif kör mest runt i sin nya bil :) och lilla Selma pratade, åt "vattenboll" och plockade maskrosor som aldrig förr! På kvällen cyklade jag och M till Tobias och Maya där det blev årets grillpremiär för min del. Mycket gott och trevligt.


sötaste sessan!


Gillmästarn!

Idag blir det stan på jakt efter klänning till sommarens bröllop och fika med systern min!


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha, hon ser ut som en riktig bonne i sin söta keps. :) tack för titten!

2010-05-24 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0