Fixat

I sommar ska jag och M på bröllop. Igår var jag på klänningsjakt på stan med Evelina. Som jag provade! Man vill ju ha en klänning som inte är för ljus, inte för lång och inte för kort. Helst ska man ju kunna använda den mer än en gång. Men tillslut hittade jag den. Så nu ser jag fram emot bröllopet extra mycket! En riktigt prinsessklänning blev det från VILA, med volanger och blomdetalj. En riktig Josefine-klänning med andra ord. Den blev den främre, mörka till vänster (tyvärr kom inte dom fina volangerna med på bild!). Så skönt att ha det avklarat och vara alldeles jättenöjd. Nu är det bara skor som ska fixas!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Hahahaha, så kul. Jag ska också på bröllop i sommar och har kikat in den klänningen flera gånger och i princip bestämt mig för att köra på den med! Fast jag kommer nog köra på den ljusa, men har inte helt bestämt än :)

2010-05-25 @ 16:51:27
Postat av: mathilda

Den ser verkligen jätte fin ut,en riktig Josefine klänning!! :)

2010-05-25 @ 19:42:46
Postat av: mamma

Hej gumman! Den va´jättefin, som klippt o skuren för dig! Kram! Mamma

2010-05-26 @ 19:02:29
Postat av: Julia

Åh, vilken vacker klänning!

2010-05-26 @ 20:00:30
URL: http://juliiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0