The Ark och festivalminnen!

Nu är biljetterna fixade, så den 21 juli kommer jag, M och ett gäng härliga vänner rocka loss på Solgården. Konsert på sommaren är alltid trevligt. Hultsfredsfestivalen 2005 (herregud 5 år sedan vi var där tjejer!) var senast jag såg The Ark live. Alltid bra! Undrar om Salo kör med kortkorta shorts i år?



Blev lite nostalgisk när jag tittade igenom bilderna från mitt andra besök på Hultsfred, festivalsommaren 2005. Det var jag, Mia, Mathilda och Malin. Sååå många roliga minnen!

Första tanken: Herregud så unga vi ser ut
Andra tanken: Åh, kanske borde åka på festival igen
Tredje tanken: Var det verkligen sååå mycket lera...

Här kommer i alla fall lite gamla bilder! det ger ju lite sommarfeeling om inte annat!



Malin och Mathilda hade klart coolaste tältet!

Ja, lerigt var det...




Fantastic four!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHA! De va tider de! Va snygga vi va, och med vi menar jag vi fyra och ola... :)

2010-06-17 @ 19:51:24
Postat av: Mia

Haha! Jag bara ler... Det känns längesen!

2010-06-18 @ 09:03:35
URL: http://miala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0