Midsommarafton ~ kvällen

Jag och M fortsatte fira denna underbara midsommarafton i Jonas, Jocke och Jennies stuga i Frösakull. En fantastisk kväll som började i sällskap av en uuunderbar sol. När hände det senast? Där väntade god mat, allsång, lite lekar, snabbvisit hos hos Vicky, jordgubbar i mängder och vi avslutade på Frösakulls dansbana, kändes som om vi förtflyttat oss i tiden till 50-talet! Midsommarafon 2010 blir svårslaget!


Dressman reklam? :)


Grill-maestro!



Sötaste på festen!




Peter in action!







Vi tog sista bussen hem och det var sköt att slipp plocka sju sortes blommor...
För min drömprins hade jag ju redan vid min sida!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2010-06-28 @ 18:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0