Helg


Helgvila!

Dålig update! Jag bestämde mig för att åka upp till Långaryd redan i fredagskväll för att bli ompysslad av mor och far. Let's dance, långpromenad i ett vacker vinterlandskap, myskväll hos Frida med Anna, frukost med Julia, mycket skratt, Lovas 3-årskalas, träffat hela tjocka släkten, roliga imitationer och mycket mys med sötaste katten - ungefär så har helgen sett ut. Månadens största guldstjärna går till fixiga Pappa som återigen lagade min favoritkamera! Jag trodde verkligen att objektivet var totaltförstört denna gången, men icke! TACK PAPPI!




Födelsedagsbarnen blåser ut ljusen

Och imorgon bitti kommer Marcus hem! JIPPIE!!!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e söt som törnrosa!

2010-01-31 @ 21:14:18
Postat av: Mamma

Vet inte vem som är sötast, du, Skrållan eller Lova? Puss på dig

2010-01-31 @ 21:23:15
Postat av: Evelina

Jadu Mamma. Vem e sötast? J, Skrållan, eller Lova? Hallå, du glömde ju pappa! :D



(Fast jag röstar på Skrållis!)Sööööt!

2010-02-01 @ 19:56:50
Postat av: Sofia

ojojj sorry för sent svar! haha jaa nästan lika galna som kvällen :D

tack för en mkt bra kväll, den glöms liksom inte i första taget =)

i lund är det finnemang ja wohoo ses till helgen antar jag =)

2010-02-01 @ 23:32:15
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0