Driving home for christmas...

Idag gick jag upp tidigt för att fixa det allra sista inför julen. Nu är hemmet fint och alla klappar ligger under granen som står grön och grann i stugen. Snart kommer Emil och Frida på lite julfika. Jag och M är tillbaka i stan på juldagens kväll. Innan dess ska vi på fem härliga julkalas med våra nära och kära. Det ska bli så kul att träffa alla! Jul, det är josefinesmelodi! Till alla trogna läsare önskar jag en underbar jul. Kör försiktigt (nu låter jag som mamma...), sprid julglädje och försök hinna sitta ner och bara rå om varandra!




Julkramar från Josefine!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en riktigt God Jul du också och njut! Kram

2010-12-23 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0