MITT 2010


2010 börjar lida mot sitt slut. Ett år som enligt mig har varit ett bra år och det har bjudit på många härliga nya minnen för livet. Här kommer bildfyrverkeri som sammanfattar mitt 2010.

Året inleddes med nyårsfirande...

Skrållan blev en uppskattad present. Man måste ju vila ibland...

Januari bjöd på en galen fest i hjärtans tecken...

Jag och M åkte trots snöstorm till spa i GBG...

Jag och Julia besökte Borås och en gravid Marie...

Jag och Anna tittade på High School Musical...

Vi hängde på Morfars...

Detr blev en tentafest...

Jag firade påsk...

Jag fick börja lära känna Maya. Härliga spelkvällar!

Jag och Marcus besökte fina vänner i Norrköping...

Vi bubblade på Scandic...

Svärmor fyllde 50...

Vi festade loss på "The perfect Party" och andades in på tok för mycket helium...

Jag fick en förtidig födelsedagspresent av fina Mia och Linda...

Vi firade att det var sommarlov...

Evelina tog sin efterlängtade examen och blev Halmstadbo igen!

Ligan invigde Club Monday...

Jag firade midsommar med nära och kära...


Mia fixade min frisyr ett flertal gånger...

Vi invigde Fiesta!

och besökte After beach-premiären...

Jag vilade själen i Sjöaryd...

Ligan åkte till Båstad på Nelly-fest!

Njöt av en underbar sommar...

Firade min 23-årsdag...


Hade trevligt på Sofis Mode-kväll

Firades men ännu mer kalasande...

Upplevde härliga kvällar i Grötvik...

Gick på The Ark-konsert...

Jag förfestade för första gången på en garageuppfart...

Vi vann musikquizz på Mårten...

Hängde ännu mer i Grötvik...

Fridas möhippa blir svårslagen...

Jag hoppade äntligen fallskärm!!!

Jag fick härliga träffar med mina småkusiner...

Vi gick på ett finfint bröllop...


Jag och Marcus hade en underbar semester på Djerba...

Vi åkte till Saharas öken. Maffigt!

Terminen startade med fest med finaste Hanna innan examensarbetet påbörjades...

Jag, Anna, Marcus och Erik åkte till Liseberg...


Cellgiftebehandlingen påbörjades...

Den finaste Elsa kom till världen...

Vi firade Ander och Martin med en enastående Oktoberfest...

Jag bjöd på galen utflyttningsfest...

Jag hälsade på sötaste Charlie som växer så att det knakar... 

Jag och Marcus flyttade till Nyckelvägen...

Ännu mera utgång!

2010 avslutades med en vit, fin jul med nära och kära.


Ja, 2010 har varit ett händelserikt år.
2011 känns som förändringens år. Jag kommer inom kort att ta min examen och ge mig ut i arbetslivet. Jag kommer att bo in mig i min och Marcus nya hem, börja pensionsspara och betala amorteringar. Haha! 2011 kommer jag med andra ord att samla galet mycket vuxenpoäng! Nej, allvarligt så hoppas jag att 2011 kommer att bjuda på många nya och härliga minnen.

GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig tbaka blick på 2010! :)

Ha nu så kul ikväll! Gott Nytt på Er

2010-12-31 @ 13:30:42
Postat av: mormor Birgitta

Gott Nytt År önskar vi Birgitta & lennart

2010-12-31 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0