"Min bästa möhippa, ever!"



Kidnappning. Brandbil. Bonde. Champagnefrukost. Smörgåstårta. Cykeltur. Standardmjölk. Konsumtorget. Utmaningar. Ärta i rumpan. Ahlgrens bilar. Koröv. Busstur. Kärlekstest. Ästad Gård. Rida tjur. Frågesport. Hinderbana. Skottkärre-race. Skratt. Lerbad. Barbie. Fläskfilégryta. Vin. Ännu mer vin. Galen busstur. Sexquiz. Pia-Mia. Kissepaus. Sigges Loge. Arvingarna. Bugg. Korv. Sova...

Det var bara några ord som beskriver min underbara Fridas möhippa, som enligt henne själv var hennes "bästa möhippa ever". Och det är bara att konstatera att denna möhippan blir svårslagen!











Tack  alla som hjälpte till att förgylla Fridas dag! Jag hoppas att ni hade lika roligt som jag.
Och till alla tjejer som hittat hit - jag sätter ihop skivan nästa vecka!

/Josefine



Kommentarer
Postat av: Evelina

HEJA HEJA!!!

2010-08-02 @ 20:38:21
Postat av: bruden

det var lätt min bästa möhippa ever! tack snälla ni som fixade denna dagen! fin fina bilder dessutom!!

2010-08-03 @ 10:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0