arg och glad

12783 "jag lägger kvittot i påsen".
58342 galgade bh:ar.
9652 "ja, det är röd prislapp som gäller".

Det har blivit många timmar på Lindex denna sommaren. Men jag trivs minsann fortfarnade lika bra. Det beror på mina goa jobbakompisar. Idag är sista dagen jag ska kila iväg till jobbet för denna sommaren. Och visst ska det bli lite skönt med semester... Men ett hett tips är att kolla in höstens nyheter. Det är mycket snyggt i Lindex-butikerna just nu!

Black Collection

Och en liten parentes. Jag blev lite arg när jag fick veta att mina skattepengar går till att betala Sven Otto Littorins fallskärm på 120 000 i månaden i ett år (ca. 1,4 miljoner) för att han har avgått- för att han är en usel, äcklig sexköpare. Kom igen. Lägg pengarna på något vettigt för fan!

Men jag är lite glad också... Mina 14 dagarns detox är slut och det känns härligt. Bra jobbat Josefine! Min kropp känns riktigt bra och stark.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Juristen

Visst är det äckligt att vi betalar sådana summor, men det är det oavsett tycker jag.

Vilka hårda ord om någon som inte är dömd, inte ens åtalad! Väger Aftonbladets ord tyngre än den svenska rättsäkerheten för dig?

2010-08-19 @ 13:47:25
Postat av: Sara

Höddödu Jurisen. han hade kanske inte avgått om han haft rent mjöl i påsen

2010-08-19 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0