Vilodag!

I fredags åkte jag hemhem till Långaryd för att fira Albin som hunnit bli 5 år. Ett jättemysigt kalas! På lördagen ringde klockan 06.00 vilket innebara att vi var på GeKås klockan 7 när detta enorma lågprisvaruhus öppnade vilket i sin tur innebar att vi glatt kunde åka hem innan stället invaderades av köpkåta människor. Jag slapp allstå att bli påkörd på hälsenorna. Utan hem igen (något fattigare) och sov lite middag och hade en mysdag med min kära mor. Sen bussen hem till Halmstad med tre överfyllda gula kassar. Tur att Marcus kunde möta mig vid bussen annars hade jag nog fortfarande inte kommit hem. Kvällen spenderades med Emmy, Fredrik, kräftor (inga för mig...) och "Män som hatar kvinnor". Nu, dags för frallefrukost och sen ut till Slättåkra för att hälsa på familjen Larsson-Kleinfeld. Ska bli så skoj att träffa dom allihopa! Tjohopp!


Den glade riddaren Albinus!



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0