September



Första skoldagen avklarades igår och det var en underbar dag. Solen värmde och så var det sååå kul att träffa Hanna, Ida och Johanna på en och samma gång. Troligtvis sista gången jag fick bära sommarklänning detta året... Buuhuu! Men ärligt talat ska det bli lite mysigt att ta på lite höstkläder (nu när jag har fyndat en massa fint!).
 


Klänning Monki 300:-, Stövlar Skopunkten 399:-, Tunkia Gina 149:-

Idag har jag hunnit med morgonpromenad med Hannapanna (gud var vi är duktiga vännen!), jobbat på Lindex, dansat Afro Power (ASKUL!) och nu avslutat dagen med en lyxig äggamacka! En bra dag har det varit. En helledig dag väntas imorgon. Då ska jag läsa lite barnböcker som ingår i denna kursen. Tänkte börja med Mio min Mio som är en riktig favorit!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: fritzen

mkt mkt mkt kul o träffa er me vännen!!

ses på fredag... ska oxå läsa imon!!

kramen

2009-09-02 @ 22:44:31
Postat av: Evelina

Åhhh, dansade du afro power igår kväll! Kul!!!

Saknar redan d passet här:(, fan att d inte finns!



E du snäll å gör några "föda barn", "gajjan", "ful snurr" & "eld klot" åt mej med nästa pass;), tack!



KRAM!

2009-09-03 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0