Sängprovning!

Ojoj! Fy skäms! Vilken dålig uppdatering det var här då... Har jobbat på en skola i Hylte nu i tre dagar och bott hemma i Långaryd och som jag sagt tidigare är jag och den datorn inte de bästa vännerna. Idag har vi alla hälsat på syster i Jönköping. Fika hos Evelina, lunch på A6, IKEA där vi hann prova sängar!




och nu äntligen hemma i Halmstad igen. Borta bra men hemma bäst! Men dock inte så illa att vara hemma där man blir ompysslad och får äta mammas goda mat. Nu blir det troligtvis en lugn lördagkväll... Trött som bara den!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Hillevi

så mysigt ni ser ut att ha det! den där lunchen måste bli av snart tycker jag!=) kram

2009-09-26 @ 22:37:27
Postat av: Evelina

Man måste viiila, eller hur!

;)

2009-09-27 @ 10:49:51
Postat av: Josefine

Lunch i veckan tycker jag!

2009-09-27 @ 10:52:06
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vila är det bästa!

2009-09-27 @ 10:52:42
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0