Hugo

Kommer ni ihåg Hugo. Ni vet, trollet som var på TV i ett TV-spel.



Han har besökt mig och Ida idag. Tittat lite argt på oss och sagt "Ha´ru klister på fingrarna?" och sen har han dykt upp, knackat oss på axeln och sagt "Sista chansen nu!". Och ju, Hugo eller samvetet eller vad det nu är som knackat på har minsann fått fart på mina fingar. Tack Hugo! Är inte helt nöjd än, så jag får sitta ett pass till innan Pilatesen. Men allt går, det är bara att inse det. Men först ska jag avnjuta min sockerchock, chai-latte och pepparkakscockie, från grannen. Because I´m worth it!


Kommentarer
Postat av: ida

hahhahaaaa.. :) kändes bra me hugo igår du ;)

va precis så ja kände!! :)

ses om en stund :) kraaaaaaam vännen

2009-11-26 @ 06:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0